Monday, November 21, 2011

SYABAS RAKAN MEDIA SOSIAL.

Assalamualaikum wb dan Salam 1Malaysia.

1. Semalam termeterai sudah ikatan di antara pengamal media sosial dan Barisan Nasional.

2. Dato' Seri Najib telah secara terbuka menyatakan penghargaan di atas sumbangan luar biasa pengamal media sosial yang bertungkus lumus mempertahan dan menyerang tohmahan pihak pakatan di alam siber.

3. Saya telah lama mengikut perkembangan dan gerakan media sosial pro BN, terutamanya blogers.

4.Pada pandangan saya, pengamal media sosial seperti blogers dan facebookers pro BN telah berada dalam tahap mereka yang tersendiri. Cukup berwibawa dan tegas terhadap lawan.

5.Menyaksikan sendiri bagaimana mereka berentap di alam siber, pada setiap pilihanraya kecil melahirkan kebanggaan kepada saya. Melihatkan semangat anak muda mempertahankan BN merupakan satu perkara yang tidak harus kita lupakan.

6.Secara peribadi saya mengenali beberapa orang blogers hebat yang boleh dianggap wira yang tak didendang ini. Mereka ini bagi saya cukup 'friendly'. 

7. Saya mengharapkan agar beberapa siri pertemuan secara terus antara mereka dan pimpinan dapat dilakukan. Engagement antara pemimpin dan mereka wajib dilakukan.

8. Mereka ini adalah manifestasi 'wira yang tidak didendang'.

9. Syabas saya ucapkan kepada anda semua.

1 comment:

  1. mulai hari ini selayang perlukan fb dan blogger yang ramai, terutama dalam kes besar saperti kes bukit botak,(lihat di Selangor.com) tercontang canting sendirian, walau bagitu sengat juang akan terus melangkah.

    ReplyDelete