Thursday, March 17, 2011

DNA : ALAHAI ENCIK ANWAR.

 Assalamualaikum wb dan Salam 1Malaysia

1. Seantero dunia sedang memerhatikan klimaks perbicaraan kes liwat antara anwar ibrahim dan mangsanya.

2.Dalih untuk menangguhkan kes sudah habis digunapakai. Peguam demam,surat teknikal dan pelbagai bantahan terpaksa mahkamah layan bagi memberikan ruang yang sepenuhnya untuk encik anwar berbicara.

3.Tatkala pakar perubatan mendedahkan ada kesan air mani 'Lelaki Y' di dalam dubur mangsa, encik anwar terpinga-pinga.

4. Mengikut kronologi perbicaraan, mangsa ada memberitahu mahkamah  bahawasanya encik anwar telah xxxxxxx. Agak memalukan untuk saya menulis ayat seterusnya namun saya yakini majoriti rakyat tahu apa yang encik anwar lakukan sewaktu proses 'itu'.

5. Kad penentu sebenarnya sudah berada di tangan encik anwar. Jika encik anwar memberikan sampel DNAnya, maka kes ini dijangka selesai.

6.Sayang encik anwar cukup risau dan keberatan memberikan jawapan. Jika ini dianggap perbicaraan konspirasi maka sewajarnya encik anwar membersihkan namanya 'once and for all'.

7.Sayang seribu kali sayang. isu DNA ini telah menakutkan bekas pejuang yang hebat oratornya sewaktu berbicara. Mana perginya slogan 'Lawan tetap Lawan' dan 'Membujur lalu melintang patah' ?

8.Ayuh encik anwar, sambutlah desakan seluruh rakyat Malaysia yang mahukan anda memberikan DNA. Berani Kerana Benar Takut Kerana Salah !

1 comment:

  1. kalau saya yg di tuduh,saya akan serahkan DNA saya kpd court.cek my DNA n kalau bukan saya tutup kes dan saya sue balik.habis cerita.lepas tu saya boleh buat kerja lain daripada saya hadir dimahkamah tiap2 hari.tapi syg nya encik anwar tidak mahu ambil kesempatan ini.dia takut pula.hahahaa anwar2 apa lah kamu ini.where is your strait fighter.mahu sue mahathir pun takut....

    ReplyDelete